Onderwijs heeft als aanjager van kennis en voorlichting een uitermate twijfelachtige reputatie als het gaat om hoogbegaafd(en) dan.

Hoogbegaafden en ouders van kinderen met hoog IQ voelen zich niet serieus genomen door leerkrachten en docenten.

Politiek heeft de afgelopen jaren de schijn gewekt het thema hoogbegaafdheid op de agenda te zetten. Helaas was dat vooral een optreden voor de show en niet daadwerkelijk ter verbetering van de positie van hoogbegaafden in het onderwijs. De indruk is gewekt dat er scholen voor hoogbegaafden moeten komen. Daarmee zijn hoogbegaafden de paria van de samenleving geworden. Het probleem is echter de zeer slechte kwaliteit van ons onderwijs en de zeer slechte leerkrachten in ons onderwijs.

Hoogbegaafden worden door leerkrachten en docenten nog steeds pedagogisch verwaarloosd.

Leerkrachten en docenten die kinderen pedagogisch verwaarlozen, veroorzaken onderpresteren van kinderen. Als u merkt dat uw kind te kort komt door de attitude van de leerkrachten op de school van uw kind. Als uw puber aangeeft zich stierlijk te vervelen in het Voortgezet Onderwijs, trek dan aan de bel.

Onderwijs verwaarloosd kinderen

Leerkrachten en docenten zijn zeer ideologisch links georienteerd. De kans dat een school aandacht heeft voor goed lesgeven is uitermate gering. Dit verwaarlozen van de primaire taak van het onderwijs, wordt ook pedagogische verwaarlozing genoemd.

Kinderen geen leerontwikkeling bieden, passende bij het individu, is van alle tijden. Slechts een aantal onderwijsvormen zijn gericht op het kind. Openbaar onderwijs is dat veelal niet. Los van het feit dat leerkrachten met een laag IQ voor de klassen staan.

Ondanks het feit dat de Inspectie voor het Onderwijs al decennia aangeeft dat de maat vol is, De leerkrachten en docenten willen niet anders. Scholen passen zich niet aan en schoolbesturen blijven doorgaan op de verkeerde weg. Daarom is het van belang kinderen te beschermen tegen leerkrachten en docenten. Daarin spelen ouders een cruciale rol.

Onderwijs gebruikt kinderen voor ideologie (indoctrinatie)

Begin vorige eeuw kwamen politici en welgestelden er achter dat kinderen konden worden gebruikt. Kinderen vroeg klaarstomen voor werken in de fabriek, was het eerste doel van onderwijs.

Halverwege de vorige eeuw, kwam men in Europa op het idee om kinderen te gebruiken als het middel om ideologie te verspreiden. De ideologie kan Christelijk van aard zijn, zoals Katholicisme of Protestantisme. De ideologie is medio vorige eeuw het Nationaal Socialisme, Fascisme en Communisme.

Dit misbruik in de vorm van indoctrinatie is tot ver in de jaren 90 doorgegaan. In VS en EU is vooral Kapitalisme vermengd met een Sociaal Democratische ideologie. Na de val van de Sowjet Unie, is in de EU en VS een overwinning roes gekomen. Ineens zou een ideologie aan kinderen opdringen geen indoctrinatie meer zijn.

Onder de term Wokisme is de indoctrinatie van kinderen door gegaan. Sexualisering van kinderen door Rutgers Stichting met steun van OCW en SLO. Milieu indoctrinatie door NGO’s met steun van GroenLinks en PvdA.

Ouders hebben leerkrachten nooit om wokisme of indoctrinatie gevraagd.

Ondanks het feit dat kinderen al ruim 100 jaar worden gebruikt voor indoctrinatie door school. Mede gezien het feit dat in de jaren 60 en 70 het onderwijs onderhevig was aan de Linkse Kerk (PvdA en den Uyl). Dat de leerkracht een voornaam kreeg en het sexualiseren van kinderen is gestart.

ouders hebben nooit de opdracht gegeven tot indoctrinatie van hun kind door leerkrachten en docenten met politieke ideologie.

Leerkrachten begrijpen gewoon niet wat ze fout doen. Met steun van een politieke elite blijft het onderwijs doorgaan met indoctrinatie. Ouders ervaren nu al ruim een eeuw lange historie van manipulatie van kinderen, door leerkrachten en docenten.

In de jaren 90 van de vorige eeuw werd al helder dat leerkrachten helemaal niet in staat waren rekenen en taal te geven. PABO leverde slechte leerkrachten af. PISA cijfers en Staat van het Onderwijs rapporten geven al drie decennia aan dat dogmatisch onderwijs faalt.

Ouders gingen er tot 10 jaar geleden nog vanuit dat leerkrachten rekenen en taal aan kinderen (konden) leren. Het was ouders onbekend dat leerkrachten en docenten vooral gericht zijn op indoctrineren. Opvallend is dat leerkrachten en docenten niet beseffen wat ze doen. Zelfs in de VS snapt de president van de vakbond voor leerkrachten dat niet.

Het dogma dat school kinderen mag indoctrineren, zorgt dat hoogbegaafden geen goed onderwijs krijgen. Het indoctrineren van kinderen, wordt door scholen verkocht als overdracht van cultuur. Zeer slechte leerkrachten mogen voor de klas staan, als ze de doctrine maar kunnen verkopen.

De eigenschap van hoogbegaafden is echter het in twijfel trekken. Sommige hoogbegaafden hebben ook een gevoel dat de redenatie van de doctrine niet klopt. Dat geeft dat de slechte leerkracht en docent zich gaat storen aan de hoogbegaafde. Met als gevolg het inschakelen van Psychologen.

Hoogbegaafden zijn de dupe van het indoctrineren dogma.

Geen enkele burger heeft leerkrachten en docenten toestemming gegeven om eigen kind te indoctrineren. Sexualiseren, Wokisme, Milieu fatalisme zijn de opvolgers van Socialisme, Communisme en Fascisme.

Het duurt ruim 100 jaar, voordat ouders zien dat hun kind geen onderwijs krijgt. Het valt ouders nu op dat hun kind vooral wordt geindoctrineerd. Ouders zien in toenemende mate dat leerkrachten en docenten niet in staat zijn iets anders te doen dan kinderen misbruiken voor een ideologie.

Pedagogen hebben begin vorige eeuw ook op andere vormen van onderwijs gewezen. De site van hoogbegaafdendan.nl staat vol met oplossingen voor het probleem leerkracht/docent. Lees de site op uw gemak en zoek contact als u geholpen wilt worden. Leerkrachten hebben geen recht om enige doctrine aan uw kinderen op te leggen.

Hoogbegaafd(en) dan kan u op vakkundige wijze van de juiste informatie en munitie voorzien, om vervolgens de school te dwingen het juiste aanbod aan uw dierbare kind te geven. Dit is immers de taak van de leerkracht en de docent, dus een recht van u en uw kind.

Onderwijs is niet alleen in Nederland zeer slecht en sexualiseren leerkrachten de kinderen. Opvallend is dat dit probleem van slechte leerkrachten en sexualisering van het onderwijs, ook in de VS speelt. Bekijk het interview met de President van de leerkrachten vakbond

Link naar de video over slechte leerkrachten in VS:

https://www.foxnews.com/video/6371804019112

Opvallend is dat dit probleem van slechte leerkrachten en sexualisering van het onderwijs, ook in de VS speelt. Bekijk het interview met de President van de leerkrachten vakbond.

Waarom behalen zo veel hoogbegaafden geen diploma? – Prof. dr. Kathleen Venderickx

Link naar de video: https://www.universiteitvanvlaanderen.be/college/waarom-halen-zoveel-hoogbegaafden-geen-diploma